سوالات متداول مشتریان

Q
سوال یک : آیا امکان مراجعه و خرید حضوری در فروشگاه وجود دارد؟
A

بله شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه ماه و ستاره، به صورت حضوری نیز خرید کنید

Q
سوال دو: آیا امکان دریافت کالا در محل مورد نظر در شهرستانها وجود دارد؟
A

بله، ما به تمام نقاط ایران، کالاهای مورد علاقه شما را ارسال میکنیم

Q
سوال سه : نحوه ارتباط با فروشگاه در صورت وجود مشکل و یا عدم دریافت کالا در زمان اعلام شده؟
A

شما میتوانید از طریق کد پیگیری که در اختیار شما قرار گرفته است از محل کالای خود مطلع شود. همچنین میتوانید با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

Q
سوال چهار : روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟
A

رای خرید از سایت ماه و ستاره ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان ماه و ستاره بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

Q
سوال پنج : آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟
A

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. (36236989-035) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

Q
سوال ششم : آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟
A

این امکان فعلا برای سفارش ها وجود ندارد.

Q
سوال هفتم : آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟
A

بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت ماه و ستاره و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )

Q
سوال هشتم : اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت بازاراتو دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟
A

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید. بدیهی است ماه و ستاره خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند